- engstelige monstre og andre kreasjoner -

onsdag 25. januar 2012

Japansk tunika #3

En ny stripete tunika fra min fine japanske sybok. 
Mønsteret er det samme som til sommerblusen
Ikke noe hokus-pokus egentlig, bare en enkel bluse til hverdagsbruk. 
Fin til dongeri og med en ulltrøye under.





Jeg har lyst til å sy den samme modellen i stoff fra Liberty of London. 
Er det noen som vet hvor det kan kjøpes, sånn til en overkommelig pris? 
Jeg vet det er dyrt, og i utenlandske butikker får man ikke store biten for under 200 kr grensen.

12 kommentarer:

Anonym sa...

En får ikke liberty stoff rimelig. Beste utvalget er hos shaukat.co.uk.

Silje og Vibecke: sa...

og hos thefabriccompany.dk

malikaogrosa.dk har kanskje noe også?

Vi køper stoff hos begge og er fornøyd med det:) Blusen er herlig, kan vi spørre hvor du har kjøpt boken?

KahviKaneli sa...

Nydelig!

AvMeg sa...

Veldig fint mønster - blusen ble veldig grei :-)

Heidi's hjørne sa...

Kjempefin bluse, Både hverdags og fin bluse, alt etter tilleggsutstyr..
Moro å komme inn og kikke og hente fram litt inspirasjon
Ha en fin torsdag(tror jeg det er :-))
Klem heidi

Marte sa...

Så flott, blir reint inspirert her! Håper det er ok med link på min blogg til din blogg.

Dragemamma sa...

De er jo helt supre, disse plaggene fra den boken. Har du den på japansk? Eller finsk? Den finnes ikke på engelsk da? Og er det greit å forstå om man ikke kan språket? For dette inspirerer virkelig altså!

SiriR sa...

Stilren og fin bluse som satt supert på deg:)

Skrekk o Gru sa...

Takk til tips ang Liberty-stoffer, jeg skal nok få handlet litt...

Silje og Vibecke + Dragemamma: Jeg har kjøpt boken på Amazon.com, nå er den faktisk også oversatt til engelsk og heter Stylish dresses.

Det går helt fint å sy selvom boka er finsk eller japansk også, for det er gode bilder av fremgangsmåten! Men engelsk gjør det jo litt enklere.

fru-jansen sa...

Kjempe fin denne også! Me like a lot!

dorabella sa...

Väldigt söt modell!

Moia sa...

Fiiiin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...