- engstelige monstre og andre kreasjoner -

fredag 10. februar 2012

Gul sommerfugl

En enkel og søt bluse fra en av mine etterhvert ganske mange japanske sybøker. Blusen har korte puffermer og knepping bak. Den blir nok fin som kjole også, om den bare forlenges en smule.

Jeg er svak for alle gule stoffer, og særlig dette som er fra Michael Miller.







Kanskje det er feil tidspunkt å sy sommerklær? Jeg tror jeg bare enkelt og greit skal slutte å forholde meg til sommer- og vinterklær, og bare sy på. Farger er fint når som helst, og under dunjakka er det sommervrmt året rundt! God helg! 

6 kommentarer:

I en Sving sa...

Syntes det er deilig med farger og sommerlige saker for tiden jeg også. Er jo ikke så lenge til våren er her... eller?
Ha en super helg :)

Innestemmen sa...

Så søtt dette var =)

AvMeg sa...

Jeg syr også på - i alle slags farger og mønster. Det blir jo sommer og vår en gang om ikke så lenge :-)
Søt bluse!

Helena sa...

Supersöt!!! Jag vill också bara sy härliga sommarkläder just nu, fast snön ligger på marken och minusgraderna är många:)

HobbyMegHer sa...

Nyyydelig!
Er helt enig i gule stoffer. Digger det.

Den ble kjempefin!

s a g o g r y n sa...

Jättesöt! Det blir så gulligt med knäppning.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...