- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 11. mars 2012

Grønn inspirasjon

Tre grønne bilskjørt med store lommer. 
Mønsteret har jeg tegnet selv, og stoffet med bil-trykk er fra S&S.

Hvert år på denne tiden får jeg lyst til å sy grønne klær,
selvom det fremdeles er hvitt ute og skisesongen såvidt har begynt.

Det må være grønn inspirasjon i lufta.




De grønne pungene er laget av en duk som jeg har funnet på loppemarked. 
Jeg liker fargen og mønsteret veldig godt. 

Disse pungene befinner seg på ulike plasser i verden
-jeg lurer på hvor.


Ha en fin uke alle sammen!

5 kommentarer:

AvMeg sa...

Grønt er en fin farge. Likte godt stoffet i pungene, og skjørtene så deilige ut å svinge seg i :)

Heidi's hjørne sa...

Så søte skjørt.. deilig tid av året til å begynne å tenke på sommerklær. Blir i godt humør bare av å planlegge plagg for varme, solriker dager.
Ha en fin kveld og en fin ny uke
Klem Heidi

Jøsses... sa...

Herlige skjørt, snart vår i lufta... Herlig med grønt!
Her hvor jeg bor ser jeg "gåsungene" hoppe frem i fleng!

Takk for inspirasjon!

SiriR sa...

Så herlige grønne og fine ting du har sydd!
Det er jo lov å lengte mot grønnere tider, selv om det er snø ute:)

rino sa...

Härliga färger!
Den vackra pungen med rosa tyll befinner sig iallafall i stockholm, och förvarar lite smått och gott som är bra att bära med sig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...