- engstelige monstre og andre kreasjoner -

fredag 16. mars 2012

vår og sommerluer

Jeg har noen store sy-prosjekter på gang for tiden, og da passer det fint å sy noen små luer når jeg trenger litt avveksling. Og så er det greit å sy noen i slengen når man først har rigget seg opp med tvillingnål og er i kantebåndmodus (det kan nemlig gå lenge mellom hver gang). Og noe må jeg jo gjøre med små rester av nydelige stoffer i jersey og velour.

Mønsteret er eget (0-1.5 år), og luene skal bli med på et marked om en ukes tid. Jeg selger vanligvis ikke så mange slike luer på julemarkeder, men kanskje de passer bedre på et mer vårlig marked.





7 kommentarer:

Kråkebarna sa...

Så fine luer.
Greitt å få brukt litt rester.
Holder på å sy nøkkelringer og erterposer av mine biter.

rockefår sa...

Fine luer disse med en liten spiss! Det kløverstoffet er så fint!

Lykke til på marked og med de store syprosjektene - det hørtes spennende ut!

Joni (pigesind) sa...

Jeg ville absolutt ha kjøpt en slik hvis jeg kom over det på et marked:-) Kjempeflotte luer! Jeg har tittet litt gjennom din fine blogg, og la meg til som følger i går:-)

Klemmer

Innestemmen sa...

Nusselige =)

fabelblå sa...

Så skjønne luer!

Skrekk o Gru sa...

Tusen takk:-)
Og til Joni: velkommen som ny følger!

AvMeg sa...

Kjempesøte :)
Lykke til på markedet - høres veldig kjekt ut :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...