- engstelige monstre og andre kreasjoner -

torsdag 19. april 2012

Grønn sommertunika

Det er lenge siden jeg har sydd denne typen tunika, og 
som en mental sommerforberedelse passet det bra å sy en nettop nå.

Jeg er veldig glad i grønne klær, særlig til barn!
Det nydelige mørkegrønne stoffet er fra Stoff og design, og de grønne prikkene er
fra Textart.no. Knappene har jeg trukket selv.






Størrelsen er 3-4 år, og kanskje litt knapp til modellen på 4.
Til mindre barn fungerer den fint som kjole først og som
tunika etter hvert. 

Nå skal jeg forlate den vinteraktige våren for en liten stund, 
nyte storby og grønne trær -
og samtidig bli oppdatert på polart forskningsnytt!  
Det blir ikke dumt:-)

8 kommentarer:

Sandra sa...

Superfin!

Fin detalj med knapparna!

AvMeg sa...

De stoffene/fargene likte jeg kjempegodt. Flott bluse :)

Jøsses... sa...

Så søt den var!
Herlige vårfarger!

Ulla sa...

KJempesøt!

duBedåre sa...

Fin og vårgrønn!

bevaremegvel sa...

Nydelig kjole, og herlig farge!
Fin blogg, har lagt meg til som følger :)

Ha en fin helg :)

Zopp Design sa...

Så flott tunika.

Vi har et stort blogglotteri på gang. Kom innom oss og bli med da vel :)

LilleLeo sa...

Utrolig fin! Herlige farger til våren!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...