- engstelige monstre og andre kreasjoner -

mandag 9. april 2012

Lekebukser som ligner

To nye lekebukser som ligner. 
Den ene er sydd i sort lin, den andre i et tykt bomullsstoff.
Sammen med blomsterstoffet, som er en av mine favoritter for tiden, 
passer de sorte stoffene perfekt til sommerlige lekebukser.

Den ene fikk også rosa kanter på lommene, mens den minste buksa fikk stripete ribb og snøring.
Buksene er så heldige å få brukes av ei lita jente og hennes lillebror.






Påsken er vel overstått for denne gang, 
og nå gleder jeg meg til å ta fatt på nye morsomme sy-prosjekter!

2 kommentarer:

Anna GL (ekte heimelaga) sa...

Herlige bukser! Slike vil jeg også ha! :)

PS det kreves 17 tegn for å bevise at jeg ikke er robot. Er det nødvendig? Er du veldig plaget med "skrot"?

Skrekk o Gru sa...

Tusen takk, AnnaGL!
17 tegn hørtes voldsomt ut- jeg trodde jeg hadde slått av den funksjonen. Nå skal det i allefall være rettet opp. Takk for at du sa i fra!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...