- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 15. april 2012

Nye romskjørt!

Hurra,  jeg fikk tak i mer av det fine astronaut-stoffet 
hos byens nye stoffbutikk stoff og design.

Da kunne jeg endelig lage noen flere romskjørt, og det ble like godt tre i slengen,
ett i str 2-3 år, ett i 4-5 år og ett i 5-6 år. 

Som vanlig er det tyllpynt i sidesømmen, men denne gangen brukte jeg stripete rød ribb i livet.
Ettersom denne ribben er litt mindre elastisk enn den fra S&S har jeg sydd et lite knapphull på innsiden, slik at man kan sette inn en strikk etterhvert.






Endelig har jeg også kjøpt vaskelapper og størrelseslapper,
så slipper det å bli så mye tekst på visittkortene.


Lillebror er fremdeles, og heldigvis, relativt velvillig modell. 
Spesielt når man får svinge seg rundt med et skjørt.

Og forresten har Skrekk & Gru fått egen side på facebook. Jeg var veldig i tvil om jeg skulle
lage en slik side, men nå er den der og jeg får bare se hvordan det går.
Det er lov å følge, for de som har lyst:-)

3 kommentarer:

AvMeg sa...

Fine skjørt, og flinke modeller :) Lykke til med FB siden :)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Herlige skjørt du har sydd! Kjempefint det stoffet:)

Guro sa...

Bra at du fortsatt har en modell! De er arbeidskrevende å produsere, så du får lokke og belønne så lenge det går Ü
Kjempefine skjørt, liker at det ikke er typiske jentestoffer!
Visste jo ikke at det var kommet ny stoffbutikk i byen. Sier vel sitt om hvor ofte jeg er i byen for tida. Men det er kanskje ikke en fysisk butikk? Bare nettbutikk med kontor i byen? Ser at man kan hente varer mellom 12 og 14 hver dag.
Har meldt meg som følger på FB. Jeg er ikke en veldig aktiv facebook-bruker, men ett og annet får jeg med meg der også Ü
Den buksa du var nominert med i Håndlaga-finalen er utrolig fin, sånn kunne jeg godt tenkt meg. Den ser skikkelig god ut på også! Så der fikk du min stemme.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...