- engstelige monstre og andre kreasjoner -

onsdag 30. mai 2012

Årets andre sommerkjole - også sydd i snøvær

Sommerkjole sydd etter samme Minikrea-mønster som denne
men med noen små endringer. 
I halsen har jeg laget løpegang av skråbånd, og 
kanten nede har også skråbånd som avslutning.

Stoffet er fra Stoffogdesign.no - hvor jeg også snart skal holde sykurs.
Vi skal selvsagt sy denne kjolen, og det blir veldig gøy!
Om du bor i Tromsø og har lyst til å melde deg på, kan du gjøre det her.

Og ja, det snør fremdeles - det er nok nå. 

7 kommentarer:

AvMeg sa...

Fin kjole og - lykke til med været - får håpe sommeren kommer til dere også :)

Trine sa...

Er det mulig? Snø nå?
Du får bare sy mange sommerkjoler, så kommer nok sommeren til dere også:)
Kjempesøt kjole.
Likte godt det turkise skråbåndet nede:)

Anemone.made sa...

Hei
Veldig fin kjole! Så jo rent sommerlig ut på bildet ihvertfall! Håper sommeren kommer opp til dere også snart!

Helena sa...

Superfin klänning!! Läckert tyg och häftig kontrast med det turkosa till. Hoppas sommaren kommer till er snart:)

caroline sa...

Så mye fint du har tryllet frem. selv i snøvær. vi gleder oss til sommer med dere. forhåpentligvis snøfri. og uten regn.

Tråkleguri sa...

Så utolig mye fint du lager!!

Trodde jeg hadde deg på blogglisten min...men NÅ er du iallfall der :)

Jeg følger spent med på hva som kommer videre.

-Ikke mer snø håper jeg ;)

Zopp Design sa...

Så nydelige kjole og vi får krysse fingre for at snø blir til sol.

Vi har et stort sommerblogglotteri på gang. Kom innom , trekk lodd og bli med da vel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...