- engstelige monstre og andre kreasjoner -

fredag 25. mai 2012

Lekebukser i lin

Jeg liker linbukser veldig godt, og synes de er like fine på  barn som på voksne. 
Disse er sydd i kraftig og myk grå lin og har ribb i beina og i livet. 
Søte og feminine lommer i grønt og lilla for anledningen.
Størrelse 3-4 år og eget mønster.
Det er enda labert vårvær i nord, men snøen har 
smelta fra hagen, midnattsolen er her og jeg vet at snart, snart kommer alt til å 
ekspolodere i grønt! Jeg gleder meg!

4 kommentarer:

Lille sa...

Utrolig fine bukser, og lekkert lomme-stoff!
Glad for at jeg plutselig datt over bloggen din, for jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har sett den før :)

popetotrora sa...

Superfina byxor! Älskar tyget på fickorna.

BoHo sa...

Så flotte bukser! Kan like godt brukast til fint som til leik spør du meg.
God helg!

od Andulky sa...

Underbara!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...