- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 13. mai 2012

Sommerlig kjole og sykurs

Snart skal jeg gjøre noe jeg ikke har gjort før,
men som jeg gleder meg veldig til.
Jeg skal nemlig holde sykurs for byens nyeste
stoffbutikk, Stoff og Design. Det skal blir så gøy!

På kurset skal vi sy denne supersøte kjolen fra Minikrea, og dette
er resultatet av den første mønstertesting.


Jeg er veldig fornøyd med mønsteret, som lett kan endres. Jeg valgte å sy på en liten lomme, 
og man kan også sy kjolen med lange ermer, eller helt uten.
Det blir gøy å se alle variantene som trylles frem i løpet av sykurset!

11 kommentarer:

elin-e sa...

Nydelig kjole ! Jeg har også holdt noen kjolekurs med ferdigmønster. Det er utrolig gøy og givende. Det beste er å se gleden, når de faktisk har laget et eget plagg. Lykke til, du kommer til å elske det !

dorabella sa...

Jätteöt!

Pia sa...

Kjempesøt kjole!

Annepanne sa...

Så gøy! Skulle gjerne vært på kurs!!

Helena sa...

Men vilken alldeles ljuvlig klänning att snurra runt i:) Den kursen skulle man ju velat gå!! Lite långt bara;) Tyget var ju helt underbart!! Lycka till!

BoHo sa...

Kjempefin kjole! Eg sydde julekjole i det same mønsteret. Syns at det vart veldig fint på. Lykke til med kurset!

grønn sa...

Kjempefin kjole! Og så spennende å holde sykurs. Det blir nok morsomt!

Zopp Design sa...

Nydelig kjole. Lykke til med kurset!

Stikk innom og sjekk ut hva som skjer på bloggen vår. Vi planlegger stort blogglotteri, så her er det mye moro på gang! =)

IdéSpiren sa...

Så fin!

Hva slags mønster er dette?

Jeg begynner å få en stygg uvane med å bare la ting "bli til" mens jeg syr, så jeg bruker ikke så ofte mønster for tida. Men den kjolen skulle jeg gjerne hatt mønsteret på, da hadde mini-spiren blitt fornøyd :)

Lykke til med kurs!

SiriR sa...

Lykke til med kurs, så spennende.

Og hvilken søt kjole:)

Gro sa...

Veldig søt sommerkjole. Mønsteret virker veldig greit. Hvor får man tak i mønsteret?

Så den nye saftiskjolen din også. Kjempesøt!

Hyggelig at dere har så fint vær!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...