- engstelige monstre og andre kreasjoner -

torsdag 30. august 2012

Nostalgia

Dette lille foldeskjørtet i str 2 år får meg til å bli nostalgisk.
Stoffet med de grønne hjertene har nemlig vært en gardin 
som hang i min fars atelier i hele min barndom.

Mye bedre å lage noe av det enn å la gardinen 
ligge bortgjemt i skapet. Det spørs om jeg klarer å selge dette
-foreløpig får det henge til pynt i syrommet:-) 


Stoffet er forøvrig det samme som jeg tidligere var så heldig å finne på loppemarked 
og som ble en liten sommerkjole

2 kommentarer:

AvMeg sa...

Nydelig stoff og helt slik som jeg faller ekstra hardt for :) Ekstra gøy når det er minner knytta til det også. Skjønner godt det er vanskelig å skilles fra det :)

HobbyMegHer sa...

Så herlig det ble!
Nydelig stoff!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...