- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 19. august 2012

Prikker og ruter => retro

Fremdeles buksedilla, og fremdeles det samme mønsteret.
Jeg syr opp 2-4 stk av hver størrelse, og disse er i str 2-3 år.
Det gule stoffet er siste rest av en gammel gardin, 
og selv om jeg ikke kunne tenke meg slike gardiner,
synes jeg dette stoffet er superfint til barneklær.
Jeg har sydd både kjoler, bukser og skjørt av dette stoffet.
Stoffet i lommene er også vintage.

Det brune prikkestoffet er babycord og også et av mine favorittstoff.
Det er utrolig mykt!
Jeg hadde ikke nok stoff til linningen, 
men det fungerte fint med turkis linning også 
(det turkise stoffet er fra Stoff og Design).

Flere bukser kommer- det er noe fint med å sy
samme mønster mange ganger. Litt meditativt nesten.
Ha en fin uke!

6 kommentarer:

Boselade sa...

De er super fine :-)

stines gullfine sa...

Kjempe fine bukser, og nydelige stoffer. Hvor finner man dette mønsteret? Og hvor er den brunprikkete corden fra?

Min stil sa...

Du syr altså de mest fantastiske ting. Jeg er like imponert hver gang. Flinke, flinke du!
Klæm

Tjooho! sa...

NYDELIGE!!!! Har du lyst å dele med deg av mønstret??

AvMeg sa...

Kjempetøffe bukser! Jeg likte godt de gule :)

Silje og Vibecke: sa...

De er bare helt superkjempefineoglekre!!ikk lyst å sy noe lignende, vi er jo også grepet av buksedilla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...