- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 26. august 2012

Sensommer foldeskjørt

En liten pause i bukseproduksjonen har resultert i 3 små foldeskjørt.
Og bare fordi jeg nekter å innse at høsten er her allerede,
kaller jeg disse skjørtene sensommerskjørt (selvom jeg forbinder foldeskjørt med høst). 

Modellen (fra Ruby Jeans Closet) er veldig enkel med en fold foran og strikk i ryggen.
Skjørtene er sydd i chambrey m dongeri-look, prikkete babycord og lyseblå lin. 
Og så synes jeg det passet med et lite Skrekk & Gru monster på denne søte modellen.


Disse skjørtene er i str. 4-5 år, men 
jeg kommer til å sy slike skjørt i str 2-8 år. Den enkle fasongen 
gjør at de passer både for de små og de litt større.

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Helt underbara!!

AvMeg sa...

Kjempefine - min favoritt er det med røde figur på :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

De var kjempetøffe!

Jøsses... sa...

Fine var de, liker så godt monsterene dine ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...