- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 9. september 2012

Høstskjørt x 2

Høsten er her med nysnø på fjelltoppene.
To nye høstskjørt er også her- fine med
tights eller tykk strømpebukse til. Strikk i ryggen og med fold foran.
Skjørtene er i str 2-3 år, og sydd i fargerik babycord fra S&S,
mens prikkene er fra Stoffogdesign.no.

Jeg ble spurt av en leser om jeg kunne legge ut bilde av buksebein med
ribb på vrangen. Og her kommer det. Jeg bruker overlock så sømmen 
blir ganske, men det går helt fint å sy ribb med vanlig symaskin også.
Om noen vil ha forklaring, kan jeg skrive noe om det senere:-)

4 kommentarer:

Blåbærlina sa...

Nydelige skjørt!!
Liker stoffene veldig godt, og fasongen. Søtt med knappen øverst ;o)

Torill sa...

Det så jammen fint ut på vranga...også! Skjønner at overlock gjør litt for det estetiske, men jeg skal prøve å være litt mer tålmodig med sikksakk-sømmen så blir det kanskje ikke så klumpete det heller. Man tager hvad man haver! Du syr så mange flotte plagg, veldig gøy å følge med! Spesielt siden du har så mye til gutter, vanskelig å finne inspirasjon til det ellers.

Jøsses... sa...

Søte skjørt!

Finfin overlock søm! Har investert i en maskin i helga, så nå skal det læres... deretter sys!!!

Finfin kveld til deg!

od Andulky sa...

Underbara!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...