- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 14. oktober 2012

Lilla lek

Ja, jeg vet - enda flere bukser 
(og enda har jeg flere jeg ikke har rukket å vise fram). 

Å sy bukser er vanedannende. 
Med en gang jeg har sydd én, får jeg umiddelbart en forestilling 
om hvordan neste bukse skal se ut.
Og da baller det fort på seg.

Disse buksene er i str 1-2 år, uten sidesøm og lommer.
Jeg har sydd dem i blått og lilla og med fargerike legg i beina.
Passformen er romslig, og med ekstra høy ribb i livet.

Så var en ny uke gått- 
det er stort sett bare på søndager jeg har tid til å være en del av bloggverden.
Tusen takk til alle som legger igjen en kommentar,
det er utrolig hyggelig - og det er ikke alltid jeg er like flink til å 
kommentere tilbake. Skal prøve å bli bedre.

5 kommentarer:

Boselade sa...

De er super skønne :-)

Ut på tur, aldri sur sa...

Kjempefine bukser!

AvMeg sa...

Jeg befant meg også i en buksestim for en stund siden- skjønner hva du mener :) Nå er jeg i gryteklutstim :)
Buksene var gøyale med stoffet rundt benet - ikke sett slike hos noen andre :)

Jøsses... sa...

Så fine de var da... kan godt skjønne at det blir vanedannende!!!

bevaremegvel sa...

Så fine og deilige de så ut.
Tror det hadde vært godt for voksne med slike bukser også.
Tenk deg at det blåser og regner ute, det er fyr på peisen, tente stearinlys, kopp te og en god bok, og så kan man ta på seg en slik kosebukse og bare legge seg i sofa'n. Mmmmm, det er godt det!

Ha en fin uke!
Klem Tessa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...