- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 4. november 2012

Fargerik dongeristabel til marked og butikk

Dongeribukser er bra. 
De er myke, slitesterke og kan brukes både i 
barnehagen og i bursdag. Og så er de enkle å pynte med fargerike lommer. 
Lillebrors klare favoritt var den med grønne hjertelommer.

Noen av buksene skal være med på "Et Marked" i Tromsø 17-18 november 
(kom veldig gjerne og si hei, om du stikker innom),
mens resten skal selges i en helt ny barnetøy-butikk, nurke, som åpner dørene 15 november i Tromsø!
Det blir spennende (og litt rart, selvsagt) å se min egen "Skrekk & Gru" kolleksjon mellom kjente norske og utenlandske designklær! 

(Jeg må inrømme at jeg ikke hadde trodd at det skulle gå den veien, 
da jeg begynte å sy for 5-6 år siden).

6 kommentarer:

Iselin sa...

Gubba-noa! Det er på tide at kleda du syr heng i butikk med andre! Du er så flink!!!

bevaremegvel sa...

For en flott produksjon!
Helt enig med hun over her, du bør jo selge til butikker.
Kjempeflink!
Klem

AvMeg sa...

Storproduksjon - og så greie bukser! De kommer nok garantert å "få bein å gå i" :)

Villblomsten sa...

Så flotte :-)
Gratulerer med "plass i butikk" :-)
Lykke til :-)

LilleRosin sa...

Du lager altså virkelig superfine ting! Veldig bra det var den veien det gikk :)

Og så må jeg si jeg er veldig imponert over tempoet ditt altså. Synes jeg aldri har tid til å sy lengre.

Co. sa...

Wow, tolle Sachen nähst du.
Liebe Grüße, Corina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...