- engstelige monstre og andre kreasjoner -

torsdag 27. desember 2012

Førstemannskjørtet

Fantastisk med noen dager fri, med tid til å bryte ut av hverdagsrutinene.
Jeg har laget min egne variant av skjørtet i forrige post,
med lommer og linning. Skjørtet har fått navnet Førstemannskjørt, 
bare fordi det passet så bra akkurat den dagen jeg tegnet det.

Stoffene er bruktfunn, og det brune var til og med ubrukt. 
Jeg hadde egentlig tenk til å lage bukse av det, men synes det 
passet enda bedre som skjørt. 
Størrelsen er 4-5 år og flere størresler kommer etterhvert.


Fortsatt god romjul til alle sammen!

4 kommentarer:

Siljes kreative rom sa...

Du lagar så mange fine skjørt :-) glede meg til frøkna mi blir så stor at eg kan kle ho i fine skjørt!

Anonym sa...

Lavaredo Ultra Trail through the Italian Dolomite [URL=http://www.nfoutletonline.net/#1172]the north face outlet[/URL] and also the Really Trail du Mont Blanc in France of whom Lizzy Hawker bag the most important prize as well as the championship trophy.Their nd tactic was to seize the opportunity of internet technological innovation. With its thousands and thousands and countless subscribers it is without having a [URL=http://www.nfoutletonline.net/#1172]the north face outlet[/URL] that the business's on-line businesses grew to become one of several busiest sites while in the Web.

elin-e sa...

Takk for at du deler. Det er så hyggelig å ta en "runde" på bloggen din innimellom. Ha en fortsatt finfin romjul !

Ymmeli sa...

Et riktig godt nytt år ønskes deg og dine! Klem fra Ellen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...