- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 30. desember 2012

Kjole for lysere tider

Det føles ikke slik i det dunkle dagslyset på syrommet,
 men faktisk går det mot lysere tider. 
Mørketiden har jo nettopp begynt, og så er den snart over?

Uansett fikk jeg lyst til å sy noe helt nytt, og denne 
enkle kjolen (str 100 cl) har jeg hatt lyst til å sy lenge. 

Jeg valgte å sy den i naturfarget lin og synes det passet godt.
Jeg fikk også prøvd meg på å sy stikklommer- det var lett som en plett faktisk!
Jeg skal sy flere slike, det er helt klart!


Skulderstroppene justeres med knyting i ryggen.
Dessverre har jeg ingen modell å prøve denne på,
men jeg vil tro passformen er fin og ledig, samtidig som den 
er superenkel å ta av og på. 
Passer bra både til vinter- og sommerbruk.
Og snart er det et nytt år.
Det tar jeg helt med ro, tiden tikker og går uansett om vi bytter kalender.
Men det er jo en god anledning til å spise god mat og legge planer fremover.
Så godt nytt år til alle som kikker innom!

5 kommentarer:

BirjitB sa...

Så nydelig ein kjole!:)

Jøsses... sa...

Veldig fin form på kjolen! Lysere tider ja... I hvertfall nytt år snart !
Godt nytt år!

FADİŞ sa...

Happy New Year!

Maria sa...

Den er virkelig fin. Og hvor er det smart, at stropperne kan reguleres. Godt nytår! KH Maria

Anonym sa...

Do not you think that which it would be [URL=http://www.northfacedenalijacket.org/#1099]north face denali sale[/URL] to possess a warmth jacket to stop the cold temperatures. Now consider that you just have jacket that will keeps you heat. Tend not to you're feeling substantially much better anytime you consider that jacket? You understand how very hot it keeps you during the entire [URL=http://www.northfacedenalijacket.org/#633]north face denali jacket[/URL] disorders. This is certainly as soon as the North Confront jacket comes in hand.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...