- engstelige monstre og andre kreasjoner -

lørdag 5. januar 2013

Førstemannskjørt i sjelden gul cord

Hvorfor, hvorfor i alle dager flommer ikke alle stoffbutikker 
over av gul cordfløyel?

Akkurat nå synes jeg ikke det finnes finere stoff- eller finere farge. 
Jeg var så heldig å arve en meter som nok er en overlevning fra 
70-tallet, men jeg har ikke klart å skaffe mer.

Heldigvis var det nok stoff til et førstemannskjørt i str. 4 år, 
samt en bukse som straks er ferdig. 

Skjørtet leveres snart til Nurke´, som forresten nettopp har
fått en liten bunke Skrekk&Gru skjørt i ulike modeller og størrelser. 

Jeg håper alle har hatt en rimelig grei start på det nye året.
For min del tror jeg 2013 kan bli et veldig travelt, men forhåpentligvis interessant år.
Håper også det dukker opp noe gul cordfløyel på veien!

9 kommentarer:

od Andulky sa...

Helt underbar!!!

Ingrid sa...

MYCKET snygg!!

Christina (Carla og krudtuglen) sa...

Virkelig fint! utroligt at man ikke kan få den farve mere.
K.h.
Christina

God som Grønn sa...

Fantastisk skjørt!!

Helt enig - 2013 bør bli året for gul cordfløyel ; D
Personlig ønsker jeg meg også mye mer morsom 70-tallsfrotté!

Trine sa...

Kjempefint:)

AvMeg sa...

Helt enig - gult er kult! Kunne godt hatt et slikt gult, cord skjørt selv jeg. Da jeg fikk minien her, jakta jeg på fint gult garn til babystrikk, men det var det heller ikke mye av :)

Maria sa...

Wauv. Den er fin!

clovek sa...

kjempe stillige :D du lager så masse stilligt, at jeg legge deg til blogglisten min :)

Anonym sa...

Hittade just gul manchester på: http://www.shop-020.de/Lieblingsstuecke-p4592h163s374-Babycord-gelb-13-50-.html
/Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...