- engstelige monstre og andre kreasjoner -

torsdag 10. januar 2013

Myk knytebukse (i dårlig lys)

Jeg elsker knytebukser.
De er fabelaktige til småttiser, men også lillebror på snart 5 digger sine.
Denne (str. 80) er til en helt fersk nevø, og er sydd i fantastisk myk velour fra Hilco.
Den blå fargen er dessuten en av mine favorittblåfarger.


Hver gang jeg syr en knytebukse må jeg lage en liten lue i samme sleng
-når jeg først er rigget til med tvillingnåla og er i kantebåndmodus.
Enkel egenkomponert modell, søt på små hoder.

På denne tiden av året er det mer ispirerende å sy enn å fotografere.
Null lys, og selv om jeg så og si har verdens beste kamera blir ikke bildene bra
(kanskje fordi jeg ikke gidder å bruke stativet...og ikke har brukt så mye tid på det...).
Men om 2 små uker er sola tilbake!!

9 kommentarer:

AvMeg sa...

For en nydelig blåfarge, og lua og buksa hadde fin form :)

Jøsses... sa...

Knalltøffe bukser, ser supermyke ut!
Ja, ikke alltid lett å ta bilder i mørket... Fargene blir feil... Men,men... Snart lysere tider!
God helg!

Innestemmen sa...

Fiiin!

Siljes kreative rom sa...

Elsker desse buksene! Og fargen er nydelig!

Siljes kreative rom sa...

Elsker desse buksene! Og fargen er nydelig!

BirjitB sa...

Så nydelig ein farge, Kjempe fin bukse og lue:)

clovek sa...

hærlige bukse og lue :D

od Andulky sa...

Så fint!!

Jennie sa...

Så underbart fina!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...