- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 10. februar 2013

Svart-hvit vårkjole

Hverdagskjoler er bra synes jeg,
og jeg regner med at det er flere som synes det.
Denne er sydd i veldig myk jersey med svarte og hvite striper,
og jeg tenker den kan være fin både med og uten ulltrøye under
(og kjempefin til lynet McQueen strømpebukse...).  

Det jeg liker med denne modellen er at den har legg i halsen
både foran og bak, i tillegg til strikk. 
En fin modell til litt større jenter - denne kjolen er i str 128, 
men kanskje er den litt liten på størrelsen
siden den passer modellen på 5 år.


Jeg tror jeg må sy flere varianter av denne, jeg tror den også vil vær fin i vanlig bomullstoff. 
Ha en god uke alle sammen!

6 kommentarer:

Småregn sa...

NYDELIG!!!

Manja sa...

Kjempefin kjole. Den blir nok fin med vanlig bomullsstoff også ja.

Siljes kreative rom sa...

Nydelig kjole! Kunne tenkt meg ein sånn sjøl eg:) Kult med svart/kvitt stripete!!

Silje

Kirsti sa...

Kjempefin kjole, liker stoffet:)

Maria sa...

Skøn kjole!

Maria sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...