- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 10. mars 2013

Helikoptertights på 1-2-3

Hvert år omtrent på denne tiden tar jeg fram stretch-stoffene,
kanskje som en forberedelse til varmere dager? 

Og siden lillebror nå har bestemt at vide bukser er helt passé,
og at bukser absolutt må være helt stilongs-trange, passet det fint å sy et par nye tights.

Egentlig hadde jeg tenkt til å lage en bildeserie av hvordan jeg syr tights,
og startet ut med å fotografere prosessen underveis, men plutselig var buksa ferdig
og jeg hadde glemt hele dokumentasjonen. 

Så her er det ferdige resultatet av tights (str 5 år) med lommer (et must) med
applikerte helikoptere på. 

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Superfine! Du er så god på klær altså! Og endelig har jrg bestillt sånn bra sytråd som du tipset om tidligere. Herlig! takk for tips! Fin dag til deg:)

Vi på Stoff og Design sa...

Oj, så UTROLIG fin!! Og for et fantastisk stoff, hvor er det fra? En slik tights vil jeg ha i stor størrelse til påske ;)

od Andulky sa...

UNDERBARA!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...