- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 3. mars 2013

Sober linkjole med fargeoverraskelse

Sorte klær er ikke hverdagskost fra Skrekk&Gru,
men med noen meter nydelig sort lin tilgjengelig og et fint kjolemønster gjør 
jeg gjerne et unntak. Det er også veldig fint å kunne variere uttrykket 
innimellom for ikke å kjøre seg fast i ett spor.

Dette kjolemønsteret er fra Made by Rae. Kjolen er sydd i str 2 år,
og dessverre har jeg ikke fått testet hvordan den ser ut i bruk. 
Men jeg tror den er lett å ta på, og har fin passform. 
Jeg liker spesielt mini-ermene og kneppingen bak.
Et lite fargesplash i form av knall gule knapper måtte det selvsagt bli!

Og endelig: sol i stua og mye morsommere å fotografere!

Ny kjole er underveis,
 og jeg kan avsløre at kjolen er like fin i farger!

3 kommentarer:

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Så søt den var med de gule knappene. :)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Veldig fin!

Silje og Vibecke: sa...

Skikkelig fin! Gult og grått er veldig fint.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...