- engstelige monstre og andre kreasjoner -

lørdag 20. april 2013

Fornemmelse-for-vår-kjole

Jeg er svak for grønne barneklær, og siste rest av dette
nydelige stoffet fra Canada måtte bli til en skikkelig vår-kjole (str 2 år).

Mønsteret er "Geranium dress" som jeg har registrert er veldig populært for tiden.
Det er også et veldig enkelt og elegant mønster,
selv om jeg nok kommer til å redusere vidden i skjørtet på neste kjole.

Kanskje dette blir en mønster-favoritt for kjoler?
Det hadde vært gøy å høre om andres favoritt-mønstre!

5 kommentarer:

Elisa sa...

Så fin! Eg har sett på det Geraniumkjolemønsteret med lange blikk, men eg trur jenta mi er akkurat litt for stor. Kanskje eg kan improvisere litt!

Kirsti sa...

Nydelig kjole og herlig stoff!

rino sa...

Jag har inte sett mönstret förut men det var verkligen en söt klänning! Det gröna tyget inuti passade fint till.

Jennie sa...

Åh så fin! Fantastiskt!

Ella sa...

Her var det mye fint!!! :0)

Jeg liker å lage mønster selv. Da passer det til barnets (eller din egen) størrelse, og så har jeg en "base" som jeg kan gjøre noen små justeringer på dersom jeg vil lage flere ulike kjoler! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...