- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 7. april 2013

Tights-trend

Jeg befinner meg midt oppe i en veldig lokal tights-trend. Trendsetter er lillebror, og heldigvis er han åpen for det meste det gjelder farger og mønstre. 
Så lenge vi snakker tights.

Heldigvis er de morsomme og enkle å sy (kanskje kommer en tutorial om litt, om jeg bare husker å ta bilder og sy samtidig).

Her er et lite knippe i ulike størrelser, både med og uten lommer. Felles for alle er at jeg lager de litt høyere i livet og litt lengre i beina enn det som er vanlig. Min erfaring er at barn ikke er så begeistret for bukser med lavt liv.

Jeg kommer til å lage en liten vår og sommerkolleksjon med tights. For lillebror har rett: tights er kult!

3 kommentarer:

Binemor sa...

Fuck hvor er de fede! Ej jeg er vild med at du bruger stribet rib, det har jeg masser liggende af. Tak for din inspiration endnu engang :)
kh Libbie

Miranne sa...

Ikkje berre barn, det - som ynskjer seg høgare liv, altså. Litt slakke "kjerringer" kan også ha stor glede av det :o)

Superfine tights du har sydd!

Guro sa...

Ja til tutorial!
Her har vi en gutt som bor i thights nesten alle månedene i året (ihvertfall når vi bor i Tromsø!). Butikkene slutter jo ofte å selge thights (til gutter) når vår-kolleksjonene kommer i butikken ca i februar. Da hadde det vært stas å kunne sy noen selv!
Disse som du har sydd var virkelig tøffe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...