- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 5. mai 2013

To små skjørt i en fei

Det er fint med enkle syprosjekter når tiden skal fordeles på altfor mye samtidig.
Disse to skjørtene er sydd i en fei, og variasjonsmulighetene er mange. 

Det med blå prikker er i str 2 år og er sydd som en rektangel, mens 
det røde (3 år) har jeg skrådd i sidene.

Ett skjørt med lomme og ett med belte og hemper.
Begge har fått en liten kant øverst, slik som er vanlig på såkalte papirposeskjørt.
Og hadde jeg hatt noen kunne bruke dem, skulle jeg sydd en hel haug
- men jeg får heller sy noen sommerskjørt til meg selv!

1 kommentar:

rockefår sa...

For meg ser det ut som om det er et par timers arbeid fra klipping til å legge opp, men søte var de definitivt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...