- engstelige monstre og andre kreasjoner -

lørdag 28. september 2013

To bukser til en åtteåring

Det er fint å fremdeles få lov til å sy bukser til storebror, 
men det spørs hvor lenge til jeg har den gleden.
Han er ikke så kresen, 
men buksene blir gjerne litt mer avdempet i uttrykket jo eldre han blir.

En stk mosegrønn babycord og en i brun strech-cord
- begge med sidelommer, bakommer og ribb med snøring.
Den grønne har dessuten forsterkning på kneet siden stoffet er ganske tynt.
Ellers er en stor reise rett rundt hjørnet.
Det resulterer i mindre tid med symaskinene, 
men forhåpentlig vis kommer jeg hjem med masse inspirasjon og ny kunnskap:-)
Kanskje kommer det en oppdatering underveis.

5 kommentarer:

AvMeg sa...

Veldig fine bukser. Skjønner godt at de faller i smak :) God tur :)

rockefår sa...

Fine, og gode bukser! Min eldste vil ikke ha slike bukser med ribb lenger, siste var vel kanskje i bhg. Nå skal de ha knapp og glidelås og da må jeg melde pass. Han er blitt opptatt av at han helst vil ha kjøpeklær og det er vanskelig å finne stoff han kan like t gensere til og med. Kos deg så lenge de setter pris på hjemmelagde klær:-)

Tale Såstad sa...

De var (som alltid) skikkelig fine!

SiriR sa...

Så gøy at han fortsatt vil ha buksene du lager. Nå er det jo også veldig kule bukser da!

God tur på reise, spennende:)

Lilly sa...

Hvor er de bare FLOTTE! Ligesom alle dine andre kreationer - jeg har stor respekt for dit håndarbejde :-) Skønne ting; fine farver og kombinationer. KH L

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...