- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 10. november 2013

Californiatrøye

Et enkelt plagg - kanskje litt utypisk Skrekk&Gru.
Jeg kjøpte for en tid siden et nydelig jersey-stoff fra Stoff og Stil.
Det er veldig mykt og tynt, men har samtidig fint fall. 
Perfekt til en enkel raglan-genser til storebror. 
Denne gangen motstod jeg fargefristelser, og kantet genseren i samme stoff.
Ermene ble 3/4 lange, ettersom jeg ikke klarte å bestemme meg for kort- eller langermet modell.

Genseren skal bli med oss på eventyr om en liten stund. 
Jeg skal på forskningsopphold sør i California i 7 mnd og hele familien reiser med. 
Flyttingen er også grunnen til at det er stille her på bloggen - for det er ikke lite som skal ordnes når en hel familie skal flytte fra Nord-Norge til USA. 

Jeg kommer ikke til å sitte inne og sy i den varme og lyse vinteren som ligger foran oss,
men jeg vil samle nye stoffer, mønstre og inspirasjon. 
Og jeg dukker nok plutselig opp her fra tid til annen!


1 kommentar:

SiriR sa...

God tur til California! Så utrolig spennende da!

Og fin genser som får bli med:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...