- engstelige monstre og andre kreasjoner -

lørdag 26. juli 2014

Tilbake til tights!

Så var vi tilbake i Nord-Norge etter en fabelaktig tid i California. Kanskje jeg burde skrive en oppsummering, men akkurat nå brukes minst mulig tid foran datamaskinen. 

Og i mellomtiden trodde jeg kanskje den veldig lokale tights-trenden nå var på hell. Men der tok jeg feil.

Etter å ha slitt ut samtlige tights mens vi bodde i California (-mom, is that boy wearing his PJ´s??),
var det bare å grave fram syrommet og starte produksjonen. Utfordringen er å lage noe som ikke ligner alt for mye på pysj, men det er vanskelig når man skal faktisk skal sy fargerike, trange bukser i stoff med stretch... Resultatet ble to tights str 6 år med ekstra stoff på knærne. Uansett, mottakeren ble veldig fornøyd, og fikk også sydd seg en liten veske i løpet av prosessen. 


Jeg skulle gjerne sydd mye mer, men det er faktisk litt vanskelig å komme i gang igjen etter å ha hatt en så lang sy-pause. Og i tillegg er det så mye annet som skal ordnes og ikke minst er ferien på hell. Men jeg skynder meg langsomt, og snart smyger jeg meg nok inn på syrommet igjen.

2 kommentarer:

Innestemmen sa...

Herlig fargerike bukser :))

Tale Såstad sa...

Kjekt å se deg igjen! Måtte syrommet bli godt gravd frem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...