- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 21. september 2014

Trippel dongeri

Plutselig gikk det opp for meg: jeg er på buksekjøret igjen.
Det klippes, strykes og syes. Helst på kveldstid og ofte i lyset fra Nettflix.
Årsaken til galskapen er at jeg har meldt meg på julemarked i november (for 4. gang i år!),
 og siden sytid fremdeles ikke vokser på trær (fillern) er det bare å hive seg rundt tidlig.

Vel, her er en smakebit på helgens produksjon: tre bukser i stretch-dongeri med sidelommer og baklommer. To i str 4-5 og en i str 5-6 (grønn).

God søndag alle sammen!

7 kommentarer:

Innestemmen sa...

Effektiv, flink og tidlig ute, er trippel-bra det! Kjempefine bukser :)

Tale Såstad sa...

Knallfine!

SiriR sa...

Kule bukser! Og spennende med jukemarked:)

AvMeg sa...

Kjempefine. Tør jeg spør hvor mye du tar for slike bukser?

Skrekk o Gru sa...

Takker for kommentarer!
@AvMeg: jeg har ikke tenkt helt ferdig når det gjelder pris, men rundt 400 blir det nok.

AvMeg sa...

Tusen takk for svar. Jeg har sydd noen bukser som jeg skal selge, men synes det er fryktelig vanskelig å prissette eget arbeid :)

Skrekk o Gru sa...

@AvMeg: ja, prissetting er vanskelig! Jeg har pleid å ta 350 kr for bukser med lommer foran (enkle lommer, ikke slike stikklommer), men disse med både for- og baklommer er det ganske mye mer arbeid med.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...