- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 19. oktober 2014

Mykt og mintgrønt skjørt

Det mykeste stoffet jeg noensinne har eid heter double gauze og er produsert av japanske Nano Iro.
Jeg passet på å kjøpe noe (og dessverre betraktlig mindre enn jeg hadde lyst til) mens jeg var i USA - for med frakt til Norge ville stoffet blitt veldig dyrt.

Til slutt bestemte jeg meg for å slutte å stryke på det og faktisk bruke stoffet til noe. 
Myke og mintgrønne skjørt i str 2 og 4 år med rosa tyllpynt og fin knapp (fra Island) ble resultatet. 

Er pastellfarger enda en hit? Aner ikke, men blir de ikke solgt kan de få være pynt på syrommet så lenge de vil.

5 kommentarer:

rockefår sa...

Kjempefine skjørt, både disse og de forrige!
Flott modell!

Anonym sa...

Hei:) hvor mye selger du barnebuksene dine for? (F.eks str. 6 år)

Anonym sa...

Heisann:-) Super blogg med masse inspirasjon:) Jeg elsker hjelmluene dine og jeg er også veldig glad i buksene du syr! Spesielt de til litt større barn, med lommer i siden. Hvor mye tar du for de buksene? Tar du ev i mot bestilling? Ha en fin kveld:) Mvh. Cecilie

Serine sa...

Så fine skjørt! Noen ganger må jeg også ta meg sammen og bare klippe i yndlingsstoffene dine. Kjempefin blogg ellers også! :)

Skrekk o Gru sa...

Hei, takk for kommentarer:-)
@anonym: prisen på buksene ligger på 350-450, avhengig av modell og størrelse. Jeg har dessverre ikke kapasitet til å ta på meg bestillinger nå, men jeg har endel bukser klare som du kan vurdere om du tar kontakt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...