- engstelige monstre og andre kreasjoner -

søndag 16. november 2014

Tre japanske bluser i voile

De som har fulgt bloggen vet at jeg er relativt nyforelska i voile
men det er først nå jeg har fått sydd noe av disse vidunderlige stoffene jeg kjøpte i USA.
Særlig det grønne med små kattehoder (eller hjerter) er jeg spesielt glad i -
 og det er fakstisk også fra Japan.

Mønsteret til disse blusene har jeg funnet i en av de japanske sybøkene 
mine og har vært på sylista lenge.

Det kommer ikke så godt fram på bildet, men modellen 
har biser foran og stikk bak i nakken og i ermene.

Kombinasjonen praktisk og fint synes jeg de japanske mønstrene er gode på!


Nå er det bare en uke til Skrekk&Gru dukker opp på julemarked igjen (Tromsø),
og i år har jeg mistet oversikten over hva jeg skal ha med. 

Jeg har ikke rukket å planlegge så nøye, men jeg er sikker på at det blir stas uansett!
Kanskje vi sees på årets "Et marked" på Workinnmarka skole?

2 kommentarer:

Gro sa...

Det grønne stoffet er nydelig! Jeg har ingen japanske sybøker, men ser at jeg kan skrive det opp på ønskelisten. :-)

SiriR sa...

Nydelig fine bluser!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...